Budgetteren, controleren, rapporteren, bestellen, wassen, alles in 1 app
Budgetteren, controleren, rapporteren, bestellen, wassen, alles in 1 app
Met de Circle-A app hebben u en uw medewerkers toegang tot een onafhankelijke beheer(s)systeem voor het bestellen, registreren, beheren en onderhouden van werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM).
De app is voor iedere afnemer en drager van werkkleding en PBM, onafhankelijk van de leverancier, te gebruiken. Waarbij u realtime inzicht heeft in de beschikbaarheid/voorraad van alle door u gekozen aangesloten leveranciers/distribiteurs. De prijsafspraken met uw leveranciers hoeven niet opgenomen te worden om alle functionaliteiten van de app te kunnen benutten. De door u geselecteerde artikelen worden vastgelegd op EAN of artikelnummer leverancier, zodat u altijd het artikel dat u bestelt ontvangt.
Om de bestel- en beheer(s)hiërarchie binnen uw organisatie in te kunnen richten zoals die voor u wenselijk is is er een uitgebreide administrator/managementfunctie aan de app toegevoegd. De app is “mobile first” ontwikkeld, hiermee werkt de app op ieder mobiel besturingssysteem (Android, ISO, Windows etc.), maar ook op laptop/desktop.
Real-time rapportages
In de app zijn real-time rapportages beschikbaar waar onder andere de onderstaande zaken inzichtelijk gemaakt kunnen worden:
- Het verbruik per artikel, gebruiker, afdeling, kostenplaats etc.
- Openstaande bestellingen
- Signalering verstrijken houdbaarheids- (bijvoorbeeld veiligheidshelm) of keuringsdatum PBM (valbeveiliging);
- Benchmark over diverse medewerkers/afdeling/bedrijven
Keuringscertificaten & onderhoud
Keuringscertificaten zijn online beschikbaar in de Circle-A app en op locatie inzichtelijk voor de medewerker/opdrachtgever/arbeidsinspectie, inclusief keuringsverloop, keurende instantie etc.
Real-time Vendorrating
De app beschikt over de mogelijkheid om kleding/PBM als “ontvangen” te boeken en daarmee AO/IC borging. Bij een ERP-koppeling is three-way matching ondersteuning mogelijk (automatisch verwerken en goedkeuren van de factuur, zonder dat de financiële gegevens zichtbaar zijn de app).
Met de Circle-A app hebben u en uw medewerkers toegang tot een onafhankelijke beheer(s)systeem voor het bestellen, registreren, beheren en onderhouden van werkkleding en persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM).
De app is voor iedere afnemer en drager van werkkleding en PBM, onafhankelijk van de leverancier, te gebruiken. Waarbij u realtime inzicht heeft in de beschikbaarheid/voorraad van alle door u gekozen aangesloten leveranciers/distribiteurs. De prijsafspraken met uw leveranciers hoeven niet opgenomen te worden om alle functionaliteiten van de app te kunnen benutten. De door u geselecteerde artikelen worden vastgelegd op EAN of artikelnummer leverancier, zodat u altijd het artikel dat u bestelt ontvangt.
Om de bestel- en beheer(s)hiërarchie binnen uw organisatie in te kunnen richten zoals die voor u wenselijk is is er een uitgebreide administrator/managementfunctie aan de app toegevoegd. De app is “mobile first” ontwikkeld, hiermee werkt de app op ieder mobiel besturingssysteem (Android, ISO, Windows etc.), maar ook op laptop/desktop.
Real-time rapportages
In de app zijn real-time rapportages beschikbaar waar onder andere de onderstaande zaken inzichtelijk gemaakt kunnen worden:
- Het verbruik per artikel, gebruiker, afdeling, kostenplaats etc.
- Openstaande bestellingen
- Signalering verstrijken houdbaarheids- (bijvoorbeeld veiligheidshelm) of keuringsdatum PBM (valbeveiliging);
- Benchmark over diverse medewerkers/afdeling/bedrijven
Keuringscertificaten & onderhoud
Keuringscertificaten zijn online beschikbaar in de Circle-A app en op locatie inzichtelijk voor de medewerker/opdrachtgever/arbeidsinspectie, inclusief keuringsverloop, keurende instantie etc.
Real-time Vendorrating
De app beschikt over de mogelijkheid om kleding/PBM als “ontvangen” te boeken en daarmee AO/IC borging. Bij een ERP-koppeling is three-way matching ondersteuning mogelijk (automatisch verwerken en goedkeuren van de factuur, zonder dat de financiële gegevens zichtbaar zijn de app).
Beheer medewerkers
Medewerkers toevoegen/verwijderen gaat heel eenvoudig en snel in de app. Ook is er een mogelijkheid voor een koppeling met uw HR-systeem, zodat het toevoegen en verwijderen van medewerkers geautomatiseerd verloopt. Standaard invoervelden voor gegevens zoals bijvoorbeeld maatvoering zijn eveneens gemakkelijk in te vullen en de ingevoerde waarde wordt getoond bij bestelling door de medewerkers.
Per medewerker / afdeling / team / specialisme is het mogelijk om bestelbare artikelen toe te wijzen, inclusief maximaal budget (in stuks) per artikel of artikelgroep, per periode (frequentie is vrij te kiezen, per week, maand, kwartaal, jaar, 3 jaar).
Voor het bezorgen en afleveren van de bestelling bevat de app de mogelijkheid om alternatieve adressen voor aflevering in te geven (bijvoorbeeld voor mobiele medewerkers of aflevering op thuis-adres) incl. track & trace bij levering.
Waarborging circulariteitsdoelstellingen
Producten kunnen in de app aangeboden worden ter recycling. Inclusief recyclingsrapportage, periodieke certificering door de verwerker (bijvoorbeeld terugwinnen plastics uit de veiligheidshelm).
Bewassing door wasserij (indien van toepassing)
Wanneer de kleding door een wasserij wordt bewassen kan de functionaliteit bewassing aan de app toegevoegd worden. Hierin wordt o.a. aangegeven/bijgehouden welke te bewassen kledingstukken een medewerker tot zijn/haar beschikking heeft, hoe vaak welk kledingstuk gewassen is, wanneer welk kledingstuk voor het laatst gewassen is, hoe vaak welk kledingstuk gerepareerd is etc. Inclusief een volledige rapportage over bewassingsgraad van alle te bewassen kleding.